Klacht: mijn bestelling bij hotfixsteentjes nog steeds niet ontvangen !

op 22 oktober 2015 over HotfixSteentjes.nl in de categorie Juweliers

hallo, ik ben m.m de vries uit rotterdam,

ik heb 28 september 5 x hotfix steentjes besteld, en meteen betaald via * ideal*

en tot op heden nog niets ontvangen… het bedrag was 11 euro..

emailen helpt niks, ik krijg geen bericht terug. en bij bellen word er niet opgenomen, er komt steeds een bandje met de boodschap * probeer het later nog eens* dit hoor ik nu al dagen..

ik heb daarna om te testen < nog 2 x hotfix steentjes besteld voor een bedrag van 4. 57, en die lagen 2 dagen later in de bus…

nu heb ik als nog 3 zakjes besteld, en die zouden vandaag binnen moeten komen, maar tot op heden lig er nog niets in de bus..

mijn tip aan iedereen is.. bestel maar liever bij hotfixsteentjes.online ..

van hun heb ik al mijn bestellingen ontvangen,, ook vandaag weer, mijn bestelling daar koste 33 euro. plus gratis zakje steentjes van over de duizend stuks,, bij hun heb ik nooit problemen.. niks meer bestellen bij hotfixsteentjes.nl mensen. ik zou graag mijn bestellingen als nog krijgen, of mijn geld terug,, zo niet, dan maak ik er werk van..

ik zou graag mijn bestellingen als nog ontvangen,, of mijn geld terug..

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HotfixSteentjes.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HotfixSteentjes.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hotfixlover