Klacht: hotelservice

op 04 oktober 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens ons verblijf werd er steeds meer gesloten. Zwembad, bar enz. Wij voelden ons totaal niet meer welkom en waren blij dat de reis er op zat en wij naar huis konden. Jammer van zo’n dure reis. Een ramp. onze klacht staat ook op zoover. Het personeel was aardig. Ik heb daar ook een klacht inggediend. Ook de ligging viel erg tegen.

Gewenste Oplossing:

Niet tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 17 januari 2018 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wester,

Ik zie dat u dit bericht ook per e-mail heeft gestuurd en dat u in november 2017 reeds contact heeft gehad met mijn collega van onze Klantenservice. Ik zie dat wij uw klacht helaas niet naar wens hebben kunnen oplossen, mijn excuses hiervoor. Helaas kunnen wij u geen andere compensatie aanbieden, daarom sluiten wij hierbij uw melding op klacht.nl.

Met vriendelijke groet,
Marnick

Heeft op 17 januari 2018 om 16:11 geantwoord

Als pleister op de wond 50€????? Jullie moeten je schamen

Alle klachten die gemeld zijn door rooswester@gmail.com