Klacht: Annulering

op 09 februari 2017 over Hotels.nl in de categorie Hotels

Beste heer, mevrouw,

Op vrijdag 5 februari heb ik een boeking geplaatst bij jullie bedrijf. Ik heb specifiek aangegeven gebruik te willen maken van de aanbieding van 5 februari tot en met 6 februari. Ik kreeg maar geen bevestiging dat de boeking was gereserveerd, waardoor ik halsoverkop een ander hotel moest boeken. Volgende dag heb ik pas een bevestiging van jullie ontvangen, dat mijn reservering is geplaatst voor op de 19e tot en met 20 februari. Hier ga ik dan ook absoluut niet mee akkoord. Daarnaast hebben jullie op maandag het bedrag van €116 van mij rekening afgeschreven, terwijl ik specifiek heb aangegeven pas te willen betalen bij aankomst. Ik verwacht dan ook met spoed mijn geld terug op de bekende rekeninggegevens die bij uw bedrijf bekend is. Zo niet, ben ik genoodzaakt om andere stappen te ondernemen. Het gaat om boekingsnummer: 3351847.

Groet,

Mandy Djoeneri

Als ik mijn geld met spoed terug ontvangt op mijn creditcard. Daarnaast heb ik aangegeven het bij aankomst te willen betalen!!!!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hotels.nl over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotels.nl in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotels.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotels.nl

Heeft op 15 februari 2017 om 11:38 geantwoord

Geachte mevrouw Djoeneri,

Dank u voor het doorgeven van uw klacht. We zien dat uw boeking per mail is bevestigd direct na de boeking. Indien de bevestiging niet bij u aankomt is het belangrijk met ons contact op te nemen.
U geeft aan dat u wilde reserveren voor een ' flexibel' tarief, maar u heeft geselecteerd voor een tarief waarbij uw creditcard wordt belast en de boeking niet meer kan worden geannuleerd.
Hotels.nl heeft geprobeerd te bemiddelen om de boeking naar een andere datum te verplaatsen, dit was voor u geen optie. De boeking is nog steeds actief en we hopen dan ook dan u van de boeking gebruik kunt maken op 19 februari. En anders kunt u misschien iemand anders blij maken met de overnachting.
Met vriendelijke groet, team hotels.nl

Alle klachten die gemeld zijn door mandy1993