Klacht: Hotelannulatie

op 30 juni 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Enkele weken geleden boeken wij hotel in Londen via booking.com. Steeds kregen wij melding dat kaart geweigerd werd en dat we bank moesten raadplegen, wat we ook deden maar dar werd ons verteld dat alles in orde was ! Iedere keer hebben wij de kaart gegevens terug ingegeven en kregen we melding dat alles ok was . Tot de avond voor vertrekt kregenwe mail dat booking.com ons hotel had geannuleerd ! Wij in paniek ! Wij konden niemand Van booking.com bereiken , hebben dus zelf met hotel contact opgenomen maar daar werd ons verteld dat booking.com ons hotel al enkele dagen voordien had geannuleerd zonder onze toestemming ! Wij hebben dan zelf initiatief genomen en na enkele uren zoeken toch een hotel gevonden dat helemaal niet bij ons past ! Een kleine zolderkamer kregen wij en dit zonder lift ! Wij hebben hotel betaald met kaart en ja , alles werkte perfect ! Dus waar is het probleem en wie gaat ons dit vergoeden ! Een echte schande ! Wij hebben verschillende reizen via booking.com gereserveerd daar wij deze site helemaal niet meer vertrouwen ! Hopelijk krijgen we een duidelijk antwoord en een passende vergoeding ! Met vriendelijke groeten

Dat dit in de toekomst zeker niet meer gebeurt en een vergoeding is hier zeker op zijn plaats voor de ongemakken !

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cafe manger