Klacht: hotel was vol.

op 07 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Goedendag.
reservering: 1427604301 aankomst 30 Juni Hanna Eichhorn volledig vooruit betaald.
Op 29 Juni krijg ik een verzoek om ontbijt toe te voegen en bij aankomst 30 Juni kwamen we niet verder dan de stoeprand. We werden weer met koffer en al in de taxi gezet en naar een ander hotel gebracht. in plaats van een appartement kregen we een zeer kleine gedateerde kamer. Zonder enig overleg. De reden is nog steeds onbekend. Zeer ongemanierd en ik ben dan ook van mening dat Jungle Apart otel mij het volledige bedrag € 110.00 moet terug betalen.
Ik heb geen beoordelings- formulier ontvangen. Jammer. Dit is n.l. niet aan te bevelen. Het hotel waar we zijn ondergebracht in Torba is Armagan otel.
Wel kregen we daar omdat we geen appartement kregen een ontbijt. We hebben daar niets betaald of bijbetaald.
Ondanks ons verblijf daar verwacht ik restitutie van Jungle.
Dit zijn geen afspraken en we kregen niet wat we geboekt hadden. Ik boek al jaren bij booking.com maar ben erg geschrokken. Heb dit nog niet meegemaakt.
M.V.G. Hanna Eichhorn hanneke.schipper@hetnet.nl

restitutie

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hanna eichhorn