Klacht: hygiëne

op 29 maart 2018 over Hotel Turkuaz in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 januari 2018 heb ik samen met me vriendin een kamer geboekt bij hotel turkuaz te Rotterdam.

De kamer was in zeer slechte toestand en uit de badkamer kwam een riool lucht waar je u van zegt. We hebben dezelfde dag een melding van gemaakt maar we kregen geen andere kamer ervoor terug, zelfs het beddengoed was kapot.

T ontbijt was minimaal, en het brood was erg uitgedroogt, me vriendin is in dit weekend enorm ziek geworden, ik heb toen het hotel diverse keren een mail gestuurd met mijn klacht en nooit respons op gekregen.

Tot vorige week terug heb ik weekelijks telefonisch contact met hun betreft mijn klacht, maar ze doen er helemaal niks mee of ik word uit gelachen aan de telefoon.

De baas is altijd weg, of druk, of ziek. Ze hebben mails na de baas toe gestuurd, of ze weten nergens van. Ik ben hier aardig klaar mee dat mijn klacht niet serieus word op gepakt.

Ook op hun facebook pagina reageren ze niet op mijn bericht.

Gemeente Rotterdam kan ook niks voor mij betekenen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn klacht serieus word opgepakt, en aangezien ik al zo lang ermee bezig ben, zie ik graag me geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door