Klacht: Hotel Serge vies en vuil!

op 29 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wij hadden op 29juli 2017 een tweepersoonskamer gereserveerd in hotel Serge gelegen te Oostende. Eens wij aangekomen waren in de kamer waren wij enorm geschrokken. Behangpapier van de muur getrokken,schimmel in de badkuip,klinken van de deuren verdwenen,losliggende elektriciteitskabels,plekken op de muur( vermoedelijk etensrestanten ), haren in het plastieken ‘wegwerpbekertje’ voor de tandeborstels,het balkon was volledig ondergepoept door de vogels, levensgevaarlijk balkon op de 18e verdieping( geen railing ), bij het openen van het gordijn viel deze helemaal naar beneden,en er stond nog urine in het toilet. Wij hebben hier natuurlijk foto s van genomen & wij zijn meteen terug vertrokken. De sleutel hebben we terug in het kluisje gestoken waar we hem hebben uitgehaald. Ik heb ook naar de eigenaar van het pand gebeld en verwittigd dat wij zijn vertrokken en haar de ernst van de situatie uitgelegd. Zij leek vrij ongeïnteresseerd, al bij al leek het wel alsof ze maar al te goed wist over wat ik het had. Nu is mijn vraag, hoe kunnen wij het regelen van ons geld terug te krijgen en eventueel een klacht in te dienen? Foto s hebben we meer als genoeg, ik heb er zeker een 20tal. Bestandegrootte is wel te groot om via hier door te sturen Waar kan ik hiervoor terecht? Heeft u een emailadres waar ik ze allemaal kan naar doorsturen ?

Geld terug -> 135 (incl ontbijt)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KrisSteph