Klacht: Moesten 77.50 betalen omdat we vinden dat jammer weg vies was een bed ook niet goed heb longtransplantatie gehad dus alles moet gewoon schoon zijn

op 15 april 2018 over Hotel Royal Astrid in de categorie Hotels

Mij vriend had een kamer gereserveerd in hotel royal in IJmuiden. Bij kijken van de kamer bleek dat het een vieze kamer was een matras was ook vies omdat ik longgetransplanteerde ben moet ik erg voorzichtig zijn met hygiëne dit was voor deze kamer echt niet het geval er waren 10 minuten te laat om te annuleren werd ons gezegd dus moesten 77.50 betalen voor iets wat we niet hebben gehad. Als we niet zouden betalen dreigde ze gelijk met deurwaarder en van alles wat. Ik heb mij laten intimideren door haar ze had een dreigende stem dus had hem keus. Mijn vriend zei tegen mij van niet betalen maar goed wel gedaan. Hoe kan ik mijn geld alsnog terug krijgen

Als ik geld terug krijg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Royal Astrid

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotel Royal Astrid nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wil1960