Klacht: Hotel Oudaya vies en niet naar wensen!

op 06 oktober 2016 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Begin september hebben wij een reis via D-reizen geboekt.
Zonder iets op te roepen is onze gate veranderd en hebben we onze vliegtuig gemist! We kwamen aan bij de balie van D reizen maar werden doorgestuurd naar Neckermann.
Die kon niks voor ons doen alleen een nieuwe ticket boeken. OP EIGEN KOSTEN. We waren ruim optijd en dat kan ik bewijzen door de tickets op te sturen. Zie bijlage

Eenmaal aangekomen, ontbijt is niet veelzijdig, het is niet geschikt voor kinderen met allemaal drempels. De lift werkte niet goed,we kregen een kamer met een tuin.. heel leuk maar na 2 dagen zag ik allemaal mieren naar binnenkomen, en daarna nog kakkerlakken uit de badkamer!. We werden overigens wel overgezet naar een andere kamer. Maar ik ben heel erg teleurgesteld in D-reizen, de fotos kloppen niet. Hotel is oud en benauwd vooral in de gang hebben ze geen airco. We hadden overigens overlast van buren en van zwerfhonden. Kortom geen goede vakantie ! Zo hadden we onze vakantie niet voorgesteld. Heel erg teleurgesteld.

Bijlage de tickets die we opnieuw moesten boeken op schiphol vanwege het vertrekken van de vliegtuig

Geld terug! Dit was geen vakantie en zonde van al het geld

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van D-Reizen

2 maanden geleden - Beste, We hebben u deze week proberen te bereiken maar helaas is dit tot op heden nog niet gelukt. We gaan dit komende week nogmaals proberen vanuit de winkel en u mag eventueel zelf ook bellen op een geschikt moment. Mochten we u niet kunnen bereiken krijgt u sowieso volgende week een reactie op uw klacht. Met vriendelijke groet, Marijn - Webcare Team

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 14 oktober 2016 om 17:39 geantwoord

Beste Zahraa,

Naar mijn weten is er ondertussen meerdere malen contact geweest tussen de vakantiewinkel in Zwolle en u. Zij hebben naar aanleiding van de klacht contact gehad met de touroperator Neckermann en uitvoerende luchtvaartmaatschappij Transavia.

Zoals gecommuniceerd (telefonisch en per mail) heeft de luchtvaartmaatschappij (Transavia) adequaat gehandeld en keren wij geen financiële vergoeding uit.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Charlotte
D-reizen – Webcare