Klacht: Hotel niet gereserveerd/geen reaktie

op 20 juli 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Beste booking.com,

Ik heb u vandaag 2x aan de telefoon gehad ivm onze reservering bij “top city center Next to Lionel” in Luzern.

Bij aankomst bleek de reservering niet bevestigd te zijn door jullie, dus bleken wij na 8 uur rijden geen overnachting te hebben. Dit was wel bijzonder omdat ik 2 dagen geleden nog een bevestiging van jullie heb gekregen via de mail en de app met daarin de gegevens en een reisgids.

Om 18:40 kreeg ik eerst uw collega Carolina aan de lijn, die er achter aan zou gaan en de mensen van het appartement zouden binnen een half uur terug bellen. Dit was niet gebeurd en belde ik om 19:33 terug waar ik uw collega Rob aan de lijn kreeg. Die vertelde ons het verhaal dat het door booking.com niet goed was gegaan. Nu gaven wij aan dat wij al €300,00 via de creditcard betaald hebben. Wat gaat er met dat geld gebeuren, aangezien het booking.com fout is.

Dat wist Rob niet, hij zou wel een hotel gaan zoeken ipv deze. Zo gezegd zo gedaan, nu vertelde Rob ons wel dat wij €771!!!! moeten betalen voor het “balm hotel” en daar gaat bij ons ergens iets mis.

Wij zijn al €300 kwijt door booking.com en nu moeten wij nog een x €771 gaan betalen!! En dan te bedenken dat het dag 1 is van onze vakantie!

Als wij nu zelf iets verkeerd hebben gedaan prima, maar nu is het door jullie zelf toegegeven, jullie schuld.

En aangezien jullie service hoog in het vaandel hebben staan lijkt het me wel zo netjes dat wij het “balm hotel” niet hoeven te betalen!

Dit heb ik voorgesteld aan Rob, maar dat mocht hij niet beslissen, dus heb ik hem om een leidinggevende gevraagd. Om 19:54 zat ik met hem aan de lijn, na 32 minuten is ons gesprek verbroken! Wss geen verbinding in de bergen, maar als jij een gedupeerde klant aan de lijn hebt…en je bent hem of haar kwijt, dan probeer je diegene toch terug te bellen? Ik hen niks meer vernomen van Rob of zijn leidinggevende…

Het stelt mij zeer teleur dat dit zo moet lopen! Ik heb inmiddels vanaf 20:47!! 5 mailtjes verstuurd en ik heb niks meer gehoord. Op jullie site geven jullie aan dat jullie binnen een paar uur reageren…ik heb nog niks vernomen. Ook via facebook heb ik een bericht verstuurd…ook nog geen gehoor! Jullie zijn zogenaamd 24/7 bereikbaar…

Via de telefoon heb ik het nog geprobeerd, maar ik zit in het buitenland…vergoeden jullie mijn belkosten?

Ik ben dus een zeer teleurgestelde klant…en ik wil het netjes met jullie afhandelen…alleen hoe langer het duurt hoe geïrriteerder ik raak!

Daarom verzoek ik jullie mij zsm terug te mailen of te bellen. Ook al is het vannacht!

Ik hoor van jullie,

Familie Marto

Als booking.com contact met ons opneemt binnen 2 uur en betaald voor onze overnachting

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dayenne Beroeatwarin