Klacht: Hotel klacht

op 01 juli 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

De mooie reis ondanks de hoge temperatuur naar de Elzas & Vogezen moet ik helaas doorgeven dat het Hotel de La Paix in Gerardmer beslist geen 3 sterren is en het eten was minimaal veel klachten over de kamers.
Gelukkig hadden we een uitstekende chauffeur/reisleider. Dit wilde ik wel even vermelden.de reis was 17 / 24 Juni.

Dat het gecontroleerd wordt van genoemd Hotel

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 06 juli 2017 om 12:14 geantwoord

Beste mevrouw Harpenslager,

Bedankt voor uw bericht. Jammer dat u niet helemaal tevreden bent over Hotel La Paix. De classificatie wordt bepaald door de lokale instanties; niet door Kras zelf. Het is een oud charmant hotel waarbij alle kamers verschillend ingedeeld en ingericht zijn met antieke meubels. Voor zover wij weten, ziet het er netjes en verzorgd uit wat ook juist de charme van het hotel is. Het eten is ook op z’n Frans, een voorgerecht met vaak groenten erin verwerkt, een hoofdgerecht met vaak twee componenten (niet zoals bij ons aardappels, vlees en groenten) en een dessert. We hebben voor dit hotel gekozen, omdat het aan een meer ligt en in een leuke vakantieplaats is gevestigd waar van alles te doen is. Niettemin gaan we de beoordelingen over het hotel met interesse in de gaten houden. Uw opmerkingen zijn alvast intern doorgestuurd voor de evaluatie. Onze dank voor het doorgeven van uw reiservaring, zodat we in de gelegenheid worden gesteld de reis verder te verbeteren. Fijn dat u verder terugkijkt op een mooie reis. Hopelijk tot ziens op een volgende reis van Kras!

Paul

Heeft op 06 juli 2017 om 13:19 geantwoord

Er zijn kamers waar geen stoelen zijn! En een bad waar de douche onder het schuimen dak is dat je er niet onder kan staan. WiFi moet je in de hal bij de receptie blijven staan. Vanaf ontbijt tot 18.00 uur niets te krijgen is het personeel weg .op het terras wordt het scherm opgehaald (met de hitte die wij hadden ) pas om 18.00 uur naar beneden gedaan. Dit is even een berichtje wat het na kijken waard is. Vr. Groeten.

Bericht van Kras

1 maand geleden - Beste mevrouw Harpenslager, Zoals in veel hotels zijn nooit alle kamers identiek. Het hotel bepaalt de openingstijden van het restaurant en terras, hier hebben wij geen invloed op. We nemen uw bevindingen beslist ter harte en nemen ze mee voor de toekomst. Met vriendelijke groet, Paul

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr.H.Harpenslager