Klacht: hotel group passport

lammj1 op 04 januari 2012 over Hotel Group in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb tijdens het telefoontje alleen maar gehoord hoe gemakkelijk het is de bestelling weer te annuleren. PAKKET TERUG ZENDEN en klaar. Niet dus mijn pakket heb ik de volgende dag reeds teruggestuurd en nb krijg ik een brief waarin staat dat ik alsnog moet betalen. Nee dat tel.nr in de brief kan je niet bellen. Je wordt doorverwezen naar Hotel Group eerst 30 ct per min kwijt en nu bij H.G. 80 ct per min.
Je wordt aan de lijn gehouden maar nee geen doorverbinden,Welja zo makkelijk gaat het nu gewoon terugsturen maar je krijgt alsnog de rekening gepresenteerd.

Gewenste Oplossing:

Door mijn bestelling echt ongedaan te maken. Heb het pakketje teruggetuurd. Dossiernr 11223001

Alle klachten die gemeld zijn door