Klacht: Hotel Eliza Agios Nicolaos

op 16 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Het is helemaal geen hotel maar een aantal krakkemikkige kleine appartementjes die qua sanitair en keuken zeer oud en incompleet zijn. Heet net een oizzaoven en als je claustrofobie wil ontwikkelen moet je hier zijn. In het eerste appartement kon ik nog niet eens rechtop staan. Dat hebben we na een nacht verlaten. Tweede was iets ruimer. Maar alles oudd en niet op enige standaard.
Kan hier technisch geen fotos opladen en alles laat zich niet omschrijven. Bellen of fotos whatsappen.?
Onbegrijpelijk dat Booking.com dit 9.0 rating geeft. De enige verklaring die ik kan bedenken dat allemaal britten zijn die thuis ook niets gewenst zijn. Je kunt hier geen Duitsers of Zweden aantreffen! De lokale horeca scudt zijn hoofd over de vele gasten die bij hen naar altrrnatieven vragen.

Maar ja contractueel zit je vast via Booking.com als je er eenmaal zit. Fotos op site zijn met groothoeklens genomen.

Helft van de prijs terug ( €955). Lijkt nog redelijk

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klapwipm