Mijn Klacht:
Via de website Booking.com zijn we terecht gekomen bij Hotel De Milliano in De Breskens in Nederland. Op de website schrijven ze dat het hotel airconditioning heeft, dat de junior suite een ruime badkamer met whirlpool heeft, een mooi uitzicht op de zee, ontbijt, en mogelijkheid tot dinner.
Het tegendeel was echter waar.
Geen airconditioning, er was geen ontbijt of dinner, door ‘persoonlijke problemen’ van de uitbater, en als laatste werd er gevraagd om de kostprijs van het meebrengen van ons huisdier liefst cash te willen betalen. Ons verblijf konden we met Bancontact betalen.
Ook hadden ze geen parking. Maar we konden onze auto achter het hotel parkeren. Toen we aan de balie gingen klagen, zeiden ze plots dat ze wel een parking hadden.
Ook was de kamer echt vuil en warm.
In de badkamer lag er nog vuil en haren van de vorige klanten.
Wij hebben speciaal verlof genomen voor een weekendje weg, hebben 140 km gereden en hiervoor benzine verbruikt, maar we konden echt niet in dit hotel blijven en zijn dus naar huis terug gekeerd.
Gewenste Oplossing:
Hotel moet proper zijn, als ze geen airconditioning hebben, dan moeten ze dit eerlijk zeggen, en eventueel aanbieden om een ventilator te plaatsen. Ook moeten ze geen onderscheid maken qua betaling. Ofwel moet je alles cash kunnen betalen ofwel alles met Bancontact.
Voor de toekomst moeten ze hun website aanpassen, en klanten bij het boeken inlichten als er aan een bepaalde dienst niet voorzien kan worden.
