Klacht: Hotel Belvedere Vianden

op 30 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben een week verbleven in Hotel Belvedere in Vianden. In die week zijn wij VIER dagen totaal ALLEEN in het hotel geweest, er was NIEMAND aanwezig. Overdag, als wij weg waren werd onze kamer gedaan, met diegene is geen contact geweest.
Wij voelden ons NIET prettig, en hebben hierdoor zeer slecht geslapen.
Ook was na een dag het verzoek, of wij eenmalig het ontbijt wilden nuttige in Hotel Petri, beneden in het dorp. Hier gingen wij mee akkoord, niet wetende dat wij s’nachts totaal alleen waren.
Vervolgens stond het ontbijt de hele week niet klaar, en zijn wij telkens naar Hotel Petri moeten gaan. Er was nooit een bakje koffie oid, wij liepen met de sleutel van het hotel rond, wat een rare zaak is.. we voelden ons meer een oppas van het hotel, dan een gast!
Wij vinden dit GEEN goede gang van zaken! waardoor onze vakantie deels verpest is, tijdens het verblijf in het hotel.

Wij verwachten een goede oplossing voor ons deels, in duigen gevallen, vakantie.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Emilie1962