Klacht: Verblijf Hotel 2000 Valkenburg

peterflint op 01 maart 2021 over Hotel 2000 Valkenburg in de categorie Hotels

Van 25/2 op 26/2 hadden wij een familiekamer voor 4 personen geboekt bij Hotel 2000 in Valkenburg. Bij aankomst gingen we inchecken dit duurde even en moesten zelfs op zoek gaan naar iemand die ons kon helpen. Het personeel is niet echt presentatief en nogal slonsig te noemen. Bij aankomst bij de kamer en het betreden ervan kwam ons gelijk een geur van riool tegemoet. Vochtplekken in het plafond met een muffe geur erbij, kortom een erg ongezonde atmosfeer. Electriciteitsdraden die uit de koelkast staken. Bedden die gevaarlijk bij een raam geplaatst waren. Mijn vrouw zat letterlijk met de tranen in haar ogen. Dit hotel heeft 3 sterren? Ik vraag me werkelijk af hoe zij hieraan gekomen zijn. Nog 91 euro moeten betalen voor deze kamer, en dat zijn er 91 teveel. Dit hotel mag in mijn ogen geen hotel meer genoemd worden, ronduit schandalig. We hebben dit hotel via jullie site geboekt, met de gedachte dat dit wel goed zou komen. Dit moeten jullie ook niet willen vind ik.

Als we ons geld terug hebben ontvangen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotel 2000 Valkenburg nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht peterflint

1 jaar geleden - Goedemiddag, ik wilde graag naar de status vragen van de afhandeling mijn geplaatste klacht. Hoor graag van u. Mvg, Peter Flint

Alle klachten die gemeld zijn door peterflint