Klacht: Wanpraktijken bij Hostway – gezamelijke klacht neer leggen?

op 28 september 2012 over Hostway in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik heb reeds 2 jaar een conflict met Hostway.
Ondanks dat ik mijn domeinnaam schirftelijk en per mail opgezegd had bleven ze me vorig jaar facturen en aanmaningen sturen.
Uiteindelijk heb ik besloten (om een hoop gedoe te voorkomen) om te betalen en heb ik de verhuiskode voor die domeinnaam gevraagd aan Hostway. Zij zijn wettelijk verplicht iedereend ie erom vraagt een verhuiskode te bezorgen.
Men heeft me toen per mail bevestigd dat men de verhuiskode zou opsturen, wat echter nooit gebeurd is (ook niet nadat ik daar bij hen op aangedrongen heb).
Nu krijg ik weer een factuur en aanmaningen om de domeinnaam te betalen.
Alles begint dus gewoon opnieuw van begin af aan.
en nu is het genoeg geweest.

Ik heb Hostway meermaals gevraagd om mij tegen ten laatste 3 oktober 2012 de verhuiscode van mijn domeinnaam te bezorgen.
Als men tegen 3 oktober geen verhuiskode opgestuurd heeft zal ik een klacht in dienen tegen dit bedrijf en een schadevergoeding eisen (dat ik met plezier aan een goed doel zal schenken).
Bij deze roep ik andere gedupeerden op om gezamelijk klacht tegen dit bedrijf in te dienen, want het is duidelijk dat dit bedrijf geheel ter kwader trouw handelt.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan B