Klacht: onterechte incasso’s

op 08 maart 2019 over Hostway in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hostway probeert nog steeds geld te innen d.m.v automatische incasso’s. Deze hebben we al meer dan 2 jaar geleden schriftelijk stop laten zetten echter is hier geen gehoor aangegeven. 2 jaar geleden hebben wij de account van hostway geblokkeerd bij de bank, echter proberen ze nog steeds middels incasso’s geld te innen. Vorige week is er toch geld afgeschreven middels de incasso ondanks de blokkade. overschrijving wel weer terug geboekt. ABNAMRO snap niet het dan toch kon gebeuren ondanks de blokkade.

Gewenste Oplossing:

Wanneer men ophoudt de incasso's te innen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hostway

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hostway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PA12