Klacht: HOSTNET OPLICHTERS SYSTEEM IS ZO INGERICHT DAT JE IN DE PROBLEMEN KOMT

op 30 augustus 2016 over Hostnet in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na meerdere malen gebeld te hebben met www.Hostnet.nl en aangegeven te hebben dat ik meerdere klant accounts heb en verzocht heb om dit probleem op te lossen ben ik vandaag weer benaderd met een incasso bericht. Ik raad het af om bij Hostnet een dienst af te nemen omdat er gewoon simpelweg niet gedacht wordt aan de financiële situatie van de klant.

En na een medewerker gesproken te hebben is mij duidelijk geworden dat dit niet opgelost gaat worden en dat ik gewoon op de hete blaren moet zitten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn accounts worden samengesteld tot 1 account en dat ik niet elke keer moet werken met verschillende accountnummers.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hostnet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hostnet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hostnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hostnet

Heeft op 05 september 2016 om 18:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door HOSTNET OPLICHTING