Op 1/06/2020 heb ik mijn domeinnaam verhuisd naar Domeinwinkel.nl daar heb ik ook voor betaald en de bewijzen voor. Toen ik in het ziekenhuis op IC lag kreeg ik een bericht dat er een rekening van Hostnet was. Omdat ik toen... Lees meer

Ook ik heb negatieve ervaringen met Hostnet. Diverse malen per e-mail opgezegd. Ik heb zelfs een e-mail waaruit duidelijk blijkt dat Hostnet mijn opzegging heeft ontvangen, maar het bedrijf weigert gewoon de opzegging door te voeren. Ze presteren het zelfs... Lees meer

Reeds meer dan een jaar geleden heb ik mijn abonnement bij Hostnet opgezegd per e-mail. Diverse malen per e-mail zelfs. Ik heb ook een antwoord van Hostnet, maar Hostnet weigert deze opzegging door te voeren en stuurt gewoon het jaar... Lees meer

Ik heb verschillende malen getracht de diensten van Hostnet te beeindigen, me houdend aan de opzegtermijn. Eerst heb ik een e-mail gestuurd waarop niet werd gereageerd. Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld die me vertelden dat ik alleen schriftelijk op... Lees meer

Webshop is al 2 dagen offline door serverprobleem bij Hostnet. Openstaande bestellingen kunnen niet verwerkt worden en ook de website kan niet bezocht worden. Al 2 dagen constant achter Hostnet aan; via chat en telefoon. Niks mag baten. Je wordt... Lees meer

Hostnet domeinnamen zijn niet op te zeggen zowel telefonisch als via de website heb ik het meerdere malen geprobeert. In totaal heb ik betaald aan hostnet in een jaar: 1450 euro 600 euro ULTIMO incasso kosten omdat het niet... Lees meer

Mijn klacht voor Hostnet is het feit dat als je een herrinnering krijgt er geen bankrekening bij staat, dit zal voor de meeste mensen misschien geen probleem zijn, maarals je 200 rekeningen per week moet betalen en de rekening niet... Lees meer

Allereerst ik moet nu op klacht.nl, de consumentenbond, twitter, facebook en opgelicht. Allemaal berichten posten over deze kwestie om te beginnen. Heb in Juni 2018, een paar website's telefonisch opgezegd bij hostnet.nl zes maanden voor de opzeggingstermijn (ruim voldoende). Vervolgens ontvang ik... Lees meer

Ik en een zakenpartner waren voornemens samen een webshop te beginnen. Vandaar dat ik verleden jaar bij Hostnet 4 domeinnamen geregistreerd heb. Het contract voor deze domeinnamen ben ik voor een jaar aangegaan. Verleden jaar al werd al duidelijk dat... Lees meer

Wanneer een domeinnaam zoals bijvoorbeeld mijndomein.nl wordt opgezegd of de factuur wordt niet betaald, dan gaat het domein in een zogenaamde quarantaineperiode. Deze periode is ingesteld om de eigenaar van het domeinnaam alsnog in de gelegenheid te stellen het domein weer... Lees meer
