Klacht: Hostnet

op 18 augustus 2015 over Hostnet in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een aantal domeinnamen geregistreerd bij hostnet. Deze hebben we een hele tijd geleden al opgezegd maar de rekeningen bleven komen. Na vele telefoontjes van onze kant en telkens weer toezeggingen van de kant van hostnet die niet nagekomen werden hebben we nu een torenhoge rekening. De manier waarop hostnet met ons is omgegaan doet mij zelfs vermoeden hier met een malafide bedrijf te maken te hebben. Niet normaal hoe moeilijk je van je domeinnamen afkomt zeg maar onmogelijk.

Gewenste Oplossing:

De rekeningen moeten geschrapt worden aangezien we al lang geleden de domeinnamen hebben opgezegd. Dat hostnet niet zorgvuldig omgaat met gegevens zou ons geen geld moeten kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hostnet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hostnet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hostnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hostnet

Heeft op 07 september 2015 om 16:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben onze klant gemaild en coulance geboden.

Alle klachten die gemeld zijn door Alexander081275