Klacht: horlogeservice

op 07 november 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Ik heb op 27 juli een Gucci horloge afgegeven bij de horloge service van de Bijenkorf in Rotterdam.
ik heb op augustus per email te horen gekregen dat de horloge naar de fabrikant verzonden zou worden. Het is nu 07 november en ik heb nog steeds mijn horloge niet terug.
Ik heb gebeld op 24-10/ 04-11 en 07-11 en ik krijg elke keer een verhaal waar ik niets aan heb of de belofte om terug gebeld te worden. Dit gebeurt niet. De medewerker gaat op een gegeven moment de situatie vergelijken met als je een horloge aan een vriendin geeft en zij dit niet terug geeft, ik er dan toch ook niets aan kan doen. Dit ging me echt te ver. Het is niet normaal dat als je een horloge terug brengt naar de winkel waar je hem hebt gekocht, je het na maanden nog niet terug hebt en het gevoel hebt dat jij als klant een beetje staat te zeuren. Deze horloge was bijna 900€ en een cadeau van mijn echtgenoot en heeft dus ook nog een emotionele waarde. Bovendien was de horloge niet kapot, maar was het bandje verkleurd en dat vond ik voor die prijs niet kunnen. Dat was de reden voor het afgeven van mijn horloge. Als die reparatie maanden moet duren, weet ik het ook niet meer.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn horloge retour ontvang.
Dat is toch niet een hele moeilijke vraag

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 12 november 2016 om 13:24 geantwoord

Klant is gebeld en gemaild. Zodra er meer bekend is nemen wij uiteraard weer contact op met de klant. - -- - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - -

Heeft op 29 november 2016 om 12:36 geantwoord

Ik heb te horen gekregen mijn horloge bij de fabrikant is en ze niet weten wanneer hij klaar is. Maar goed, dat wist ik al, dus daar heb ik niet niets aan.

Alle klachten die gemeld zijn door Eveline da Silva Santana