Klacht: Horloge van 4 maanden oud al 2 maal gerepareerd.

op 03 september 2015 over Guess in de categorie Kledingwinkels

Hieronder vindt u een bericht van de Bijenkorf:

Automatische reactie (03/09/2015 05:19 NM)

Geachte Mevrouw van Ham,

Hartelijk dank voor uw reactie aan de Bijenkorf. U ontvangt binnen één dag een antwoord.

de Bijenkorf

Ankie Straathof
Manager Klant Contact Center

Bekijk hier het aanbod op onze website!

Klant (03/09/2015 05:19 NM)

Geachte meneer, mevrouw.

Graag wil ik een klacht indienen tegen de Guess store in Rotterdam.
Het betreft het volgende,
Ik heb op 26 april 2015 een Guess horloge ter waarde van 219 euro gekocht.
Al na 2 weken schoot plotseling het bandje open.
Nadat dit erna nog 3 keer gebeurde ben ik met het horloge en bon ongeveer 2 maanden na aankoop van het horloge terug gegaan naar de Guess store.
Ik kreeg 6 weken later rond 7 augustus een bericht dat ik het horloge op kon halen.
Ik kreeg te horen dat er iets met de sluiting niet in orde was en dat er een nieuwe sluiting op gezet was.
Daar ben ik mee akkoord gegaan maar raar vond ik het wel aangezien het horloge net aangeschaft was en net 2 maanden oud was.
Een kleine week later op 14 augustus stond het horloge plotseling stil.
Ik ben op 21 augustus terug gegaan naar De Bijenkorf en het horloge zou opnieuw opgestuurd worden, wellicht was het de batterij zei de verkoopster.
Na 2 weken op 20 augustus kreeg ik een bericht dat ik het horloge weer op kon halen.
Ik ben vandaag op 21 augustus naar de Guess store gegaan en kreeg tot mijn grote verbazing te horen dat het hele uurwerk vervangen was.
Ook is tijdens het openen van de deksel 2 beschadiging op de rand ontstaan door het openklikken hiervan.
Ik heb gezegd dat ik het raar vind dat als ik op 26 april dit jaar een horloge koop dat nu al de sluiting en het uurwerk al vervangen is.
Ik heb gezegd dat ik er niet mee akkoord ging en dat ik graag een nieuw horloge zou willen.
De manager mevrouw R Kluin of Klein, zei dat ik blij moest zijn dat alles vervangen was en dat ze waarschijnlijk niet eens gekeken hadden of het de batterij wel was en dat ze voor de zekerheid gewoon het hele uurwerk vervangen hadden.
Ik heb gezegd dat ik dat een raar verhaal vind en dat nog nooit mee gemaakt had dat er met een lege batterij een heel uurwerk vervangen word.
Ik heb gezegd dat ik zeker niet blij ben met alle reparaties aan een horloge die net 4 maanden oud is waarvan hij 8 weken bij de reparateur heeft gelegen.
Mevrouw Kluin wilde absoluut niet luisteren en vertelde dat bij 3 keer reparatie een horloge pas vergoed werd.
Mijn man heeft gevraagd om deze voorwaarde in te zien maar dat had zij niet en kon ons dit niet tonen.
Ook stond ze een beetje lacherig tegen haar collega te doen en vertelde nog maals dat ik blij moest zijn dat alles vervangen was.
Ik heb haar nogmaals uitgelegd dat ik helemaal niet blij ben met een horloge die ik splinternieuw koop en nu aan alle kanten gerepareerd is.
Ik verwacht dat als ik bij De Bijenkorf of De Guess iets koopt ik ook de nodige service krijg als er iets goed mis met het product blijkt te zijn.
Ik heb tegen de manager gezegd dat ik genoodzaakt ben mijn rechtsbijstand in te schakelen.
Ik heb haar gevraagd om op de bon van de reparatie van de sluiting erbij te zetten dat ook mijn uurwerk vernieuwd is maar dit weigerde ze eerste instantie en wilde dit absoluut niet doen.
Na een hoop aandringen en meerdere klanten in de zaak heeft zij dit toch maar gedaan.
Ik heb dit horloge voor mijn dochter van 15 jaar voor haar verjaardag gekocht.
Het was haar eerste dure horloge van Guess en ze was er ontzettend blij mee.
Nu heeft ze een aan alle kanten gerepareerd horloge die ze amper nog heeft kunnen dragen
Ik hoop dat we dit correct op kunnen lossen zodat ik niet mijn rechtsbijstand verzekering in hoef te schakelen.

Mvg, Linda de Joode

Dat is een nieuw horloge en de service krijg die je bij Guess mag verwachten.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Guess

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Guess nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Linda de Joode