Klacht: Horloge langere tijd kwijt

op 07 september 2015 over Guess in de categorie Kledingwinkels

Beste Guess.
Begin dit jaar heb ik een horloge van jullie merk gekocht. Ongeveer 5 weken geleden heb ik hem teruggebracht naar de winkel waar ik hem gekocht heb nadat er een steentje uit was. Dit viel onder de garantie. Nadat ik vorige week gebeld was dat het horloge bij de verkeerde winkel gerepareerd teruggestuurd was en het dus een week langer duurde voordat ik hem kon ophalen, heb ik hem gisterochtend opgehaald bij de winkel waar ik hem heb gekocht. Nu één dag later, heb ik hem opnieuw moeten terugbrengen omdat het horloge nu vol vocht zat. Ik heb nog nooit last gehad van vocht in mijn horloge. Het horloge is ook nooit open geweest. Ik vind het daarom ook erg raar dat er nu ineens vocht in zit nadat er een steentje aan de buitenkant is gerepareerd, waar het horloge niet opengemaakt voor hoeft te worden. De reparatie voor het vocht duurt ook weer minimaal 4 weken. Ik vind het niet kunnen dat ik nu uiteindelijk ongeveer 9 weken me horloge kwijt ben en dat waarschijnlijk door een fout bij Guess.

Dit bericht is 27 augustus 2015 geschreven, maar door een fout kon de klacht niet geplaatst worden.

Er moest een steentje in de buitenring gerepareerd worden. Nadat ik hem terug kreeg zat er ineens vocht in. Eigelijk wil ik gewoon een nieuwe, want het klopt niet dat er ineens vocht in zit terwijl het horloge in principe niet opengemaakt moest worden tijdens de reparatie van het steentje.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Guess

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Guess nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jenniferdobber