Klacht: Hopeloos

op 04 augustus 2017 over Iddink in de categorie Boeken

Vanaf 12 juli 2017 bezig om 3 boeken eerder te kunnen ontvangen i.v.m. overstap 4 VWO naar 5 HAVO examenjaar. Nu, 04-08-2017 dus 3 1/2 week, en 9 telefoontjes later is het een doffe ellende. De 3 boeken zijn uiteindelijk op 3-8-2017 binnengekomen samen met de andere schoolboeken. Onze dochter heeft dus 3 weken niets in kunnen halen voor haar overstap naar HAVO 5. Hiermee is het verhaal nog niet ten einde. Op 25-07-2017 3 examenbundels besteld. Rekening 72 euro inclusief 3 euro verzendkosten. Direct betaald met Ideal. Op 2-8-2017 krijgen we een factuur van de levering van de 5 HAVO boeken en de examenbundels, en, jawel kosteplaatje van 73,95 euro voor de examenbundels inclusie 4,95 verwerkingskosten!

Ik zal helemaal niet meer tevreden zijn na al deze ellende. Want nu staat hier nog steeds een zending met verkeerde boeken die retour moeten maar waar Iddink maar geen email voor stuurt met instructies. Onze dochter heeft niets kunnen inhalen, er staan onterechte rekeningen en crediteringen open, ik ben ongeveer 12 uur kwijt aan beltijd, en de kosten van die telefoontjes heb ik nog niet eens bekeken. 9 verschillende mensen aan de telefoon gehad en nog geen resultaat. Nee ik zal nooit tevreden zijn met wat dan ook aangaande Iddink,.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Walraven