Klacht: hoortoestellen

op 18 mei 2018 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Beste ,
Ongeveer een half jaar geleden heb ik hoortoestellen aan gekocht bij Hans Anders ,over de toestellen zelf heb ik geen klachten wel over de na service.Er werd ons een heel goede na service beloofd en met problemen zouden ze mij dadelijk voort helpen (zonder toestellen hoor ik niets).Maandag bel ik naar de winkel in Lommel met het probleem dat het buisje in mijn oor stukje kapot is en ik dit zelf niet kan vervangen .Krijg te horen dat alles volgeboekt is en moet wachten tot donderdag namiddag.Daar kan men het ook niet dadelijk maken en moeten ze het opsturen ,nu moet ik minsten tot dinsdag wachten (pinkstermaandag ) fijn lang weekend voor mij !!!! Als ze dit bedoelde met goede na service ga ik wel nadenken voor ik bij jullie nog een bril hoortoestel aangepaste telefoon enz …aankoop .Ik had nog aangeboden om het oor stukje binnen te brengen en het ’s avonds terug op te halen .Kan niet was haar antwoord er moet een bewijs briefje van gemaakt worden (heb ik trouwens nu niet ontvangen ) er staan 3 dame ’s in de winkel in Lommel kan er geen een ervan even een bewijs briefje maken ???????
met vriendelijke groeten
Fernand Plessers

Misschien in de voor of namiddag 10 min inboeken om deze problemen op te lossen .

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 18 mei 2018 om 10:16 geantwoord

Beste Plessers Fernand,

Bedankt dat u de moeite hebt genomen om uw onvrede kenbaar te maken. Ik vind het erg jammer dat u problemen heeft met uw hoortoestel en dat er een aantal dagen overheen gaan voordat u geholpen kunt worden. Ik kan me voorstellen dat u het liefst dezelfde dag terecht kunt. Namens Hans Anders bied ik u mijn excuses aan dat dit niet kan. Onze audiciens werken op afspraak en als een agenda vol is, dan kunnen wij geen nieuwe afspraken inplannen.

Mijn collega's doen hun best om uw hoortoestel zo spoedig mogelijk werkend te krijgen voor u.

Dave
Hans Anders Webcare

Heeft op 18 mei 2018 om 10:45 geantwoord

met een sorry is het probleem niet op gelost .Ik zit wel meer als een week zonder hoortoestel , en ik hoor niets zonder toestel .Als ze mijn aanbod had aangenomen om het binnen te brengen en het later terug op te halen dan waren er veel problemen voorkomen .Ik begrijp ook wel dat het druk is ,maar de anders dame 's in de winkel kunnen het toch ook aannemen .Zo iets heb ik in de 30 jaar dat ik hoortoestellen draag nog niet meegemaakt ,en zal dus ook als de mensen me vragen of ik tevreden ben de hoortoestellen van Hans Anders zeker meedelen hoe de na service is. grt fernand plessers

Alle klachten die gemeld zijn door Plessers Fernand