Klacht: Ongeldige biljetten aan kinderen teruggeven

Marion Dorp op 23 juli 2021 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn kinderen van 9 en 13 jaar oud, doen weleens een boodschap bij de Hoogvliet op een aantal meters van ons huis. Ongeveer twee maanden geleden kwam mijn zoon terug van boodschappen doen en had een ‘wasmachine’ briefje van 10 euro bij zich. Wij dachten nog dat we dat de volgende keer wel weer in konden leveren, het werd toch ook uitgegeven. Fout gedacht, het briefje werd geweigerd. Balen natuurlijk, maar het briefje aan de kant voor een tripje naar de Nederlandse Bank. Vandaag 23 juli 2021 omstreeks 16.40 uur, de manager heeft de bon heel slim gehouden, ging mijn dochter brood halen en ze komt terug met een gescheurd briefje van tien. Ik ben zo snel mogelijk naar de winkel gegaan. De manager was duidelijk geirriteerd, maar beloofde op de camera te kijken. Volgens hem kon je dan zien of het briefje gescheurd was. Toen ik naar huis liep wist het antwoord al. Ja hoor, hij belde uren later. Hij wilde geen welles nietes spelletje, maar we moesten maar naar Amsterdam om het biljet in te leveren. Hoogvliet Lineusweg in Boskoop doet gewoon aan illegale geldhandelingen. Ongeldig geld teruggeven en het laagste vind ik dat ze dat aan kinderen geven en de ouders moeten met legitimatie en een ingevuld formulier naar Amsterdam afreizen om ons geld weer om te wisselen voor geldige biljetten. Echt absurd!

Gewenste Oplossing:

Wij zouden het netjes vinden als het filiaal zelf de ongeldige biljetten inlevert en dat probleem niet bij ons legt en stopt om zo misbruik te maken van kinderen. Bij volwassenen hoeven ze dat niet te proberen, want die trappen daar niet in.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Marion Dorp