Klacht: Hoogte van de rekening

op 08 augustus 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon blijkt in juni een z.g. content-dienst te hebben geactiveerd en regelmatig te hebben ge-sms-st. De rekening kwam uit op 439.19, tot op vandaag is de rekening in augustus al opgelopen tot 170.00 euro. Ik vindt dat een provider een rekening nooit zo hoog mag laten oplopen en de klant hiervan in kennis moet stellen (enkele ander maatschappijen doen dit al).

Gewenste Oplossing:

ik heb in commentaren en forums (op de Vodafone-site)gelezen dat er in meerdere gevallen terugbetalingen plaats hebben gevonden. Ik houdt me hier ook voor aanbevolen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bert Essers