Klacht: nasikruiden: Mix voor nasi speciaal

dennisrick op 03 september 2023 over Honig in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Hoi, al jaren maak ik nasi klaar met jullie kruiden. Maar wat hier mee is gebeurd, weten wij niet. Man man, zoon en ik weten wel dat het niet meer smaakt. We hebben nu in een periode van 6 weken twee keer nasi met jullie kruiden klaargemaakt en de hele smaak van nasi is weg. We noemen het nu rijst met kruiden. Jammer dat de vertrouwde smaak weg is. Het is niet de mening van één persoon maar van drie personen.

Graag zouden wij willen weten waar dit aan ligt. De pakjes waren niet lang geleden gekocht. Op de verpakking staat: Natuurlijk vol smaak. Vol met natuurlijke ingrediënten. Zonder toegevoegde suikers. tht 31-05-2024 pc41600 1750.

Wij vinden het heel vreemd dat wij na vele jaren nu met zo'n smaak te maken krijgen. er moet iets veranderd zijn en dat willen wij weten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Honig

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Honig nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dennisrick