Klacht: Slechte levering

op 01 juni 2020 over Hondje Gezond in de categorie Internetshops - Dieren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het product kwam pas na 8 weken bij ons binnen terwijl er beloofd wordt dat het de volgende dag in huis is.
Het product zit verfrommeld in plastic met een hoop tape eromheen.
Bij open maken is het een soort slappe zak met een gat erin.
De klantenservice reageert wel op email maar vragen over retourneren blijven onbeantwoord.

Gewenste Oplossing:

Als ik het bedrag van 30 euro heb terug ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hondje Gezond

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hondje Gezond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BobJuul