Klacht: Hond

op 26 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij komen graag en al erg lang bij centerparcs. Maar een punt wat ik niet begrijp is dat er geen honden in de plaza mogen komen. Centerparcs is wel een diervriendelijk park en dan vind ik het onterecht dat honden niet welkom zijn in de plaza. Dit weerhoud ons er ook van om smiddags of savonds in de plaza te gaan zitten.

Als onze hond in dit geval welkom zou zijn in de plaza. En als ik een terecht antwoord erover krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 27 juli 2017 om 15:01 geantwoord

Op 27 juli jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor telefonisch contact opgenomen met de gast. Conform de algemene voorwaarden zijn huisdieren niet toegestaan in de centrale voorzieningen, in hotels, hotelappartementen en bepaalde cottagetypes. Uw huisdier dient vrij te zijn van ongedierte. Buiten uw cottage is het verplicht uw hond aangelijnd te houden.

Alle klachten die gemeld zijn door Jane Kloosterman