Klacht: Hollandsnieuwe slechte 3g dekking data/intenet

op 19 augustus 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

De dekking voor data/internet met 3g was slecht bij Hollandsnieuwe en dat zelfs in Amsterdam waar ik woon. Het was zo\’n enorm trage verbinding iets opzoeken met google was echt niet te doen, het enige wat het ongeveer deed was een WhatsApp bericht mits het zonder afbeelding/video was en nog een paar andere apps. Terwijl met de mensen waar mee ik samen was op dat moment wel een prima 3g verbinding hadden via hun provider. Ik ben daarom ook laatst zo\’n twee maanden geleden met mijn aflopende abonnement overgestapt naar een andere provider en nu heb ik wel goede data/internet verbinding met hetzelfde mobiel toestel.

Overigens heb ik nu zelfs problemen met die Hollandsnieuwe dat ze nog rekeningen indienen alsof ik nog steeds een abonnement bij hen afneem wat niet zo is. Het contract/abonnement was aflopende eind mei 2016, ruimschoots een maand voor die tijd via de nieuwe provider de overstap aangevraagd met nummerbehoud en de portering is toen eind mei gedaan en daarmee is normaliter ook gelijk de overstap tussen de providers geregeld en het oude contract/abonnement ten einde en is het nieuwe contract/abonnement bij de huidige provider ingegaan.

Van mijn huidige provider ik inmiddels vernomen dat zij en vele andere providers problemen hebben met Hollandsnieuwe van mensen die overstappen met hen abonnement naar een andere provider. Al die providers zijn hun problemen hierover aan het verzamelen en gaan dit gezamenlijk aanpakken tegen Hollandsnieuwe die overduidelijk hun administratie niet op orde hebben.

Dat men bij Hollandsnieuwe stopt me lastig vallen met onterechte rekening in te dienen terwijl het abonnement is opgezegd en ben overgestapt naar een andere provider.

Tevens voor mensen een waarschuwing afgeven over Hollandsnieuwe.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Rene.V