Klacht: Hollandsnieuwe lost langdurige storing alsmaar niet op

op 05 augustus 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds drie weken (begin juli 2016) geen internet verbinding op mijn Nokia Lumia 625 die ik via een tweejarig contract bij HN heb gecontracteerd.
Talloze keren met Klantenservice gebeld. Zij kunnen niets doen en doen ook niets. Klacht is sinds één week doorgeschoven naar de Technische Dienst.
Raad eens: ik hoor dus helemaal niets van de TD.
Oorzaak ligt overduidelijk in hun software (zij maken gebruik van Vodafone network) want mijn persoonlijke site bij HN is sinds begin juli als het ware bevroren. Maandbedrag is wel van mijn rekening afgeschreven maar niet bijgeboekt bij mijn HN tegoed.
HN inmiddels in juridische zin in gebreke gesteld. Ze worden er niet warm of koud van!

Gewenste Oplossing:

1) Snel herstel van internet verbinding op mijn Nokia Lumia 625.
2) Ruime compensatie voor de termijn dat ik geen gebruik van internet kan maken
3) Ook op z\\\'n minst excuses en verklaring van de oorzaak. Zodat andere klanten dit bespaard kan blijven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter de Boer