Klacht: Hollands NIeuwe stuurt geen factuur van afkoopbedrag toestel!

op 24 augustus 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Hollands Nieuwe (gebruikt netwerk vodafone) belooft van alles maar doet niks:
voor ik mijn abo bij hen afsloot nagevraagd hoe het was met bellen in mijn woonhuis, dit omdat ik 15 jaar geleden ook al eens problemen heb gehad met vodafone. Ook navraag gedaan bij Vodafone en bij Belsimpel.nl (omdat ik via hen contract geregeld had) Alle partijen beaamden dat er geen problemen zouden zijn en dat ik gewoon zou kunnen bellen met mijn nieuwe toestel en nieuwe abonnement. Aangezien ik dacht dat ik een superdeal deed ben ik van KPN overgegaan naar HN. Het toestel kreeg ik al een maandje eerder en met KPN sim probleemloos kunnen bellen en na een maandje dus de nieuwe HN sim erin en toen begon de ellende; alleen op zolder kon ik met moeite een telefoongesprek voeren, en als het wat langer duurde dan had ik geluk dat de verbinding niet verbrak. Affijn met veel pijn en moeite en van alles geprobeerd te hebben (3 nieuwe simkaarten van HN) kon ik mijn contract beëindigen, en omdat ik HN niet meer vertrouwde heb ik nadrukkelijk gevraagd of ik indien ik het toestel zou betalen dat ik daar dan ook een factuur van zou kunnen krijgen en dat was geen probleem, beloofde HN mij. Nou nooit een factuur gekregen ook niet na meerdere mails en telefoontjes, wel 2 keer beloofd maar ze “mogen” of “kunnen” van de afkoopsom (toch 418 Euro) geen factuur of betalingsbewijs sturen ????? Aangezien ik dit toestel via mijn zakelijke rekening betaald heb moet ik toch echt een factuur hebben!!!
Schandalig dat een zulk groot bedrijf niet eens aan een simpele verplichting kan of wil voldoen!

factuur krijgen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door bbv8