Klacht: Hogere prijs bij kortingsbon

op 21 januari 2014 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We vonden met een groep vrienden een comfort cottage in Center Parcs Heijderbos voor €443,96 incl alle extra lasten.
Door bij de ing rentepuntenwinkel een kortingsbon van €150 te kopen voor€75 zodat we €369,96 kwijt zouden zijn.
Alleen wordt de prijs met een bon €120 duurder!
Nu zijn we dus zo’n €45 extra kwijt in plaats een voordeel van €120 !

Via twitter wordt om boekingsnummer gevraagd, maar na die doorgegeven te hebben, horen we niets meer.

Minimaal dat we de originele prijs betalen en dus niet extra geld moeten betalendoor die \'kortingsbon\'.
Feitelijk lijkt de korting van €75,- meer terecht!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Center Parcs

Heeft op 22 januari 2014 om 10:28 geantwoord

Op 22 januari jl. is er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

Na telefonisch contact met de gast is de klacht opgelost.

Heeft op 22 januari 2014 om 12:58 geantwoord

Een oplossing: " wij kunnen helaas niets voor u betekenen"?
'De prijs die u op onze website heeft gezien is de huurprijs waarop de Last Minute korting werd verrekend.'

Dit staat echter nergens aangegeven als je de cottage bekijkt.
Center Parcs probeert dus door kleine lettertjes geld te verdienen over de rug van klanten?

Als dit de oplossing is, zoals zij aangeven, is dit de laatste keer dat ik zaken doe met Center Parcs. Schandalig!

Bericht van Center Parcs

3 jaren geleden - Geachte gast, De korting waarvan u gebruik wil maken is de Last Minute aanbieding. Zoals omschreven in de voorwaarden van de ING rentepunten is de ING voucher niet geldig met andere promotionele acties, aanbiedingen of kortingsbonnen. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Center Parcs beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Frankdebruin86

3 jaren geleden - Graag zou ik de status van deze klacht veranderd zien in 'niet opgelost'

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Frankdebruin86