Klacht: Hoge wijzigingskosten doorbelasten bij overzetten van vakantie bij overlijden 1e graad familielid

op 06 augustus 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ik wil hierbij toch mijn klacht doen richting Center Parcs over het feit dat men € 75,00 rekent als wijzigingskosten voor het verplaatsen van een reis ( één week later) en uiteindelijk kiezen voor een langere periode (wat uiteindelijk meer omzet genereert) .

Ik vind dit bedrag niet evenredig staan t.o.v. de reden van verplaatsing, namelijk het overlijden van opa een 1e graad familielid ( en alle het geregel rondom de begrafenis hieromheen).

Ik had verwacht en gehoopt dat een zichzelf respecterend bedrijf, wat plezier, gelukkige mensen, enthousiasme, aandacht, ontspanning en “paradijs” hoog in het vaandel heeft staan, begrip zou kunnen opbrengen voor de ontstane situatie?!?!. Want vakantiepret hebben de kinderen zeker nodig in deze nogal lastige vakantie periode.

Daarbij blijkt het systeem van Center parcs dus nog niet echt klantgericht te zijn, terwijl de telefonisten wel hun best doen.

Ik zou graag zien dat Center Parcs als coulance in dit soort emotionele en ingrijpende situaties geen wijzigingskosten rekent. Uiteindelijk heeft Center Parcs hier ook een maatschappelijke rol te vervullen, kortom klant en service gericht.

Ik verwacht dat de € 75,00 in vermindering wordt gebracht.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 08 augustus 2016 om 10:32 geantwoord