Klacht: Hoge telefoon rekeningen, slecht bereik.

op 20 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vodafone lijkt wel met spook rekeningen te komen. Ik heb een bundel van 650 minuten voor 40 euro per maand. Nu heb ik al 3 maand lang een telefoon rekening van 150 tot 180 euro!!! Dat kan gewoon niet, als ik op mijn rekening specificatie kijk staan er allemaal vage korte gesprekjes op, waarvan ik bijna zeker weet dit niet tehebben gebeld. Ook als ik nèt een nieuwe bundel heb en ik voer een gesprekje van 5 min wordt er meteen 10 min vanaf gehaald. Daarbij, als ik aan het bellen ben booit vodafone zomaar ineens de gesprekken eruit, hier heb ik echt dagelijks last van.

Ik heb maar vodafone gebeld over de extreem hoge rekeningen. Als antwoord op mijn vraG krijg ik ; ik weet niet wat je allemaal met je belminuten doet maar dit is wat het is. Dat doe je zelf. Nou pardon??? Hoe onbeschoft!! Ik raad niemand vodafone aan, heb er alleen maar problemen mee!!

Eerlijkheid over de echt gebelde minuten. Verbetering van het bereik

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste J1991, Ik heb je zojuist een reactie gestuurd via e-mail nav je klacht. Met vriendelijke groet, Marianne Vodafone

Vodafone

Heeft op 13 augustus 2012 om 13:41 geantwoord

Klant geinformeerd over zijn belgedrag en de netwerkdekking.

Alle klachten die gemeld zijn door J1991