Klacht: Hoge rekening voor data “buiten de bundel” dat niet buiten de bundel was

op 20 juli 2012 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb al ongeveer 6 maanden een contract met youfone, in deze 6 maanden zijn er al hoge en onverwachtse rekeningen geweest, maar daar is nooit wat aan gedaan, sinds Juli heb ik mijn abonnement veranderd (omdat ik een blackberry gekocht heb), in blackberry internet 200 mb per maand, ik kreeg gister een rekening binnen van youfone waarop staat dat ik 137 euro moet betalen voor 141 mb mobiel internet buiten de bundel, dit kan niet kloppen want daar onder staat dat er 91 mb mobiel internet is verbruikt binnen de bundel (dat kost 0 euro), ik moet nu dus in totaal 160 euro betalen voor mijn standaard abonnement van ruim 20 euro, 2 euro aan overige kosten en 137 euro aan mobiel internet dat dus voor geen ene meter klopt, ik wil dit geld graag terug want ik ben nog maar een jonge jongen die probeert te sparen en het zich niet kan veroorloven zoveel geld te betalen voor iets dat ik niet gebruikt heb, ook als ik kijk naar mijn verleden met youfone wil ik zsm worden afgesloten om hoge rekeningen in de toekomst te voorkomen, ik heb nu ook alweer ruim 38 euro staan voor mijn volgende factuur, dat is ruim 17 euro extra kosten.

Met het terugstorten van het bedrag voor de data "buiten de bundel", c.a. 137 euro en zsm afgesloten te worden.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 24 juli 2012 om 13:59 geantwoord

Contact opgenomen met klant

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Youfone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Jefferman1