Klacht: hoge rekening door verkeerde info verlenging abonnement

op 12 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik kreeg deze maand een rekening van 934,00 en 634,00 euro van de vodaphone na het verlengen van mijn abonnement ik ben hierbij verkeerd geïnformeerd tijdens de verlenging en de kosten kloppen niet betreffend bel/en data verbruik …
Ik neem aan als er zulke hoge rekeningen de klant van tevoren op de hoogte word gebracht .
Men schrijft zonde pardon een groot bedrag van de rekening af.
Ik heb gebeld na vodaphone en men zou een kijkje nemen na de kosten betreffend data maar niet het bellen… deed daar beetje kwakkeloos over en voelde me niet serieus genomen en kreeg onduidelijk antwoorden en werd verwezen van het kastje na de muur ontvangen doen we graag maar antwoorden krijg je niet!
Ik heb de facturen na gekeken en ik kwam elke maand uit op een bedrag van 150 a 160 euro per maand normaal verbruik.
Ik neem geen genoegen met een rekeningen van 934,00 en een rekening van 634 euro zou de bedragen graag terug willen op mijn rekening.
er werd mij ook gelijk een ander abonnement aangeboden daar heb ik nee tegen gezegd wil dat het eerst goed word uitgezocht.

ik wil graag de dragen terug gestort hebben op rekening-nummer dat er goed gekeken word na de rekeningen ben best bereid te betalen maar niet dit soort bedragen.
En ben tenslotte verkeerd geïnformeerd te zijn geweest over het abonnement wat telefonisch is verlengd door medewerker van vodaphone.

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste 6725315, Ik heb je zojuist een reactie gestuurd via e-mail. Met vriendelijke groet, Judith Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 02 augustus 2012 om 15:25 geantwoord

Er is een passende oplossing met de klant besproken, deze is ook schriftelijk bevestigd.

Alle klachten die gemeld zijn door 6725315