Klacht: Hoge rekening

Schoongenoeg op 04 juli 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een zakelijk abonnement van 150 gig bij het afsluiten is mij verteld dat ik een onbeperkt kon internetten echter blijkt dit niet zo te zijn en krijg ik een rekening van 600 euro om mijn oren
Normaal krijg je een sms als je over je bundel gaat maar die smsjes maar die werden naar een Dommel tweede sim gestuurd.
Nu ben ik een aantal weken verder en heb ik de rekening geblokkeerd en wordt mijn telefoon geblokkeerd als ik dan bel krijg ik dit antwoord

Ik snap dat het heel vervelend is …….., maar je hebt het verbruik echt zelf gepleegd. Het is nooit een onbeperkt abonnement geweest, wat je hebt aan data is bekend bij het afsluiten van het abonnement, het staat elke maand op de factuur. Kortom, genoeg manieren om erachter te komen.

Ik heb je nu uitstel gegeven van betaling, maar de factuur blijft open staan. Ik heb het ook nog even nagevraagd bij een collega en die gaf ook dit antwoord.

Als de rekening verlaagd word naar normaal bedrag

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Schoongenoeg