Klacht: Hoge rekening

op 05 maart 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Helaas 2 abonnementen lopen bij youfone.
Wat een poosje goed ging.
Helaas in december en januari , fors hoge rekeningen omdat 1 van mijn zoons buiten de bundel is gegaan. Direct een plafond in de rekeningen laten zetten. Helaas is dat maar bij 1 rekening gebeurt. Nu wederom van de andere zoon een extreem hoge rekening omdat hij buiten de bundel is gegaan.
Krijgt geen melding dat je er over heen gaat niks. Voor dat je weet dat je er over heen bent gegaan, heb je al een aardig opgelopen rekening. Contact opgenomen met de klantenservice . Die geven aan dat het maar voor 1 rekening is vastgesteld.
En dat de rekening gewoon moet worden betaald.

Wanneer youfone een melding geeft als je over de bundel gaat met de evt bijkomende kosten.

Dit is het antwoord van youfone met nog steeds niet mijn antwoord en word afgedaan met opgelost ! Er word totaal niet persoonlijk geïnformeerd, en hebben gewoon een standaard antwoord

De oplossing van Youfone

Beste mevrouw van Duijn, Bedankt voor je klacht en de inhoudelijke toelichting. Helaas kan ik je inhoudelijk niet voorzien van een ander antwoord. Wanneer je er niet actief voor kiest een dataplafond in te stellen, blijf je inderdaad risico lopen. Gezien hier niet voor gekozen is kan ik je de kosten dan ook niet kwijtschelden. Met vriendelijke groet, Sven

Dat ik gewoon de abonnement kosten betaald en niet wat ik er buiten hebt gemaakt.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 13 maart 2020 om 10:01 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Ingevduijn