Klacht: Hoge kosten na internet buitenland

op 17 juni 2019 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Ik heb in het buitenland per abuis een app gedownload die per ongeluk mijn hele databundel van 10 Gb heeft leeg getrokken binnen een kwartier plus nog een heleboel extra heeft verbruikt. Youfone wil mij voor de extra kosten €162 in rekening brengen. Daarnaast kan ik geen extra databundel erbij kopen en ben verplicht om het met de dure tarieven te doen van €100 per Gb dataverbruik. Ik ben het hier niet mee eens omdat de Europese Geschillencommissie een afspraak heeft dat na €60,50 het dataverbruik automatisch stopgezet wordt. Dit is bij mij niet gebeurd.

Ik wil de de rekening boven de €60,50 wordt kwijtgescholden. Daarnaast wil ik dat mijn abonnement op youfone kan worden opgezegd zonder extra kosten want ik heb mijn vertrouwen volledig verloren in dit bedrijf. Wat een waardeloze tent is dit zeg.... Goedkoop blijkt na 2 weken lid te zijn al duurkoop.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 19 juni 2019 om 09:26 geantwoord

Heeft op 20 juni 2019 om 16:24 geantwoord

Dit is geen oplossing! Er wordt alleen nog maar gekeken naar het verbruik en de klantenservice probeert de kpn te schuiven voor het niet ontvangen van de sms. Ik heb een sms ontvangen dat de €60,50 overschreden zijn, waarop youfone de verbinding volgens NIET verbroken heeft, maar gewoon door heeft laten lopen.

Reactie van de melder van de klacht boinkie

1 jaar geleden - Dit is geen oplossing. Er is een data analyse beloofd die niet heeft plaatsgevonden tot op heden en dan nog heb ik geen kwijtschelding van de kosten bovenop de overschreden €60,50. Ik ga hier niet mee akkoord, ik beschouw dit niet als een oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door boinkie