Klacht: Hoge kosten door het internet gebruik.

op 17 juli 2012 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Beste heer,
Sinds 7/4/2012 heb ik een Youfone Sim Only en Internet 1000MB abonnement. Sindsdien heb ik twee facturen gekregen waarvan ik dacht “dit moet een geintje zijn”. Op beide facturen is het aangegeven dat er een enorm internetgebruik was geconstateerd. Terwijl ik thuis Wifi heb. Ik heb naar Youfone gebeld en calldesk medewerker die helemaal niet geskilled was aan de lijn gekregen. Ik heb mijn verhaal en vragen gesteld en als antwoord “U heeft meer data verbruik, wij kunnen niets aan doen” Op mijn vragen zoals waarop heb ik data verbruik? Heb ik veel video gekeken? Wat is de grootste data verbuikeer? Heb ik geen antwoord gehad.
In mijn laatste lopende factuur stond 280 euro en waarbij 4GB dataverbruik. Dat zou in theorie betekenen dat ik dag en nacht youtube heb geluisterd. Na de twee factuur heb ik meteen telefoon uitgezet en sindsdien maak ik geen gebruik van het abonnement.
Ik heb laatst nog een poging gedaan en uiteindelijk ben ik door de medewerker tot een afkoop van het abonnement gegaan. Alleen wel de facturen betalen. Ik wil zelf bij OPTA stappen en zie helaas nergens hun geschillencomissie of een klachtenafhandeling. Ik zit letterlijk met mijn handen in de haar en zag jullie site.

Willen jullie aub mij hierbij helpen.

Klantnummer 1011121341
Naam Karabocek
Geboortedatum 11-03-1971

Factuurnr 913203 23-05-2012 €34.73
Factuurnr 951021 18-06-2012 €187.24 3.6GB buiten de bundel
Lopende Factuur €287 3Gb buiten de bundel

Ik wil graag weten waar de dataverbruik vandaan komt en kan mij niet voorstellen dat ik meer dan 1 gb gebruik maak van 3G. Ik wil van hun abonnement afkomen. Ben bereid om abonnement af te kopen als ik maar die kosten 187 +287 euro niet hoeft te betalen. dat is niet terecht en zij kunnen niet verklaren hoe het komt met zijn grote data verbruik.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 17 juli 2012 om 17:50 geantwoord

Al vele malen contact gehad met de klant

Alle klachten die gemeld zijn door Karabocek