Klacht: hoge gebruik kosten /

op 22 augustus 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb sinds juni 2017 behoorlijk veel problemen met KPN mijn factuurs kloppen niet data’s tijd en kosten die er rekening worden gebracht.kloppen ook niet. De probelemen stapelen maar op met KPN. heb nu een advocaat erop gezet .mijn factuur van juni was een €669,78 ik vondt het vreemd ik zou voor €593,10 gebeld hebben dit bedrag klopt niet en data en tijd niet. zelfs wordt ik bestookt met sms berichten van Riscobeheer van KPN dat ik hoge kosten maak door naar 0900 nummer te bellen zelfs midden in nacht en dat op 1 dag een paar keer gebeld heb naar 0900 nummers. ik ben al mijn factuurs na gelopen dat KPN met de bedragen gesjoemelt heeft plus data en tijden .Ik heb een totale bedrag aan KPN vanaf juni betaald €1.013 vervolgens wordt ik twee keer aan toe afgesloten door Riscobeheer die mij blijven bestoken met hoge bedragen per sms. Ik was weer afgesloten voor de zoveelste keer op 5 Augustus neem contact op met Riscobeheer wat in dat sms bericht stond was een bedrag van €182 niets wordt per mail ook bevestig maar alles gaat via sms . ik bel deze dame zet mij een paar keer in de wacht en eist van mij een bedrag van €466 dit bedrag leen ik bij iemand betaald het toch weer.vervolgens is dit bedrag nergens terug te vinden ,gelukkig heb ik mijn bank afschriften als bewijs .ik zou een bedrag van €12,90 terug krijgen maar die hebben ze op een factuur verrekent maar dat zie je nergens terug op je Factuur volgens deze medewerker van KPN.vreemd als er bedragen verrekent worden moet je dat terug kunnen zien op je factuur dat is het geval dus niet.hoe weet je dat het bedrag verrekent is ?een medewerker van KPN Debiteuren geeft toe dat ik teveel betaald zou hebben en dat ik dat bedrag terug zal krijgen op mijn rekening, dus mooi niet. krijg vervolgens een acceptgiro kaart met dat bedrag wat ik terug zou krijgen moet betalen €191,49 .Nu heb ik weer een hoge rekening van KPN ontvangen .vandaar mijn stap nu tegen KPN via mijn advocaat ben het meer dan zat. Ik ben behoorlijk veel aan het betalen aan KPN en eist het teveel en de schade die ik ondervindt vergoed te krijgen . hoge kosten /data’s /tijden kloppen niet allemaal op factuurs van Juni /juli/ augustus en ik blijf maar betalen totdat ik dacht op het helemaal uit te pluisen ,kom je erachter dat KPN gewoon bedragen /data”s /tijden zomaar heeft gefactueerd .ik heb van vele vernomen dat KPN meerdere klanten dedupe maakt met zulke hoge bedragen. gelukkig heb ik een telefoon waar op ik de gesprek tijd en data heb staan . Ik heb altijd bijgehouden hoe vaak ik de 0900 nummers gebeld heb en niet wat KPN beweerd. Met KPN valt niets zelf op te lossen hebben hun eigen verhaal en werken langs elkaar heen ook.De ene medewerker zegt zo en ander weer zo . heb zelfs een medewerker aan de telefoon gehad die tegen mijn zei , u moet dingen doen wat u niet laten kunt. het is mijn volste recht op stappen te ondernemen tegen KPN . het bedrag van €466 is zoek bij KPN . ik heb mijn grote twijfels over KPN aangezien wat ik nu met hun meemaak !! Ze sluiten niet alleen je telefoon af , neee alles je tv/internet omdat het tegenwoordig alles in 1 is .Ik ben niet 1 keer dedupe geworden met afsluiten twee keer aan toe en op 18 augustus gaat Riscobeheer weer driegen met afsluiten . Ik zou moeten zorgen dat mijn advocaat haast erachter moet zetten dat gaan wij niet doen zei mijn advocaat KPN zit helemaal op deze moment goed fout met de hoge factuurs die ze hebben opgemaakt.Medewerkers zijn onvriendelijk zowel bij KPN 0800-0402 en bij Riscobeheer te Eindhoven .

Ik zal tevreden zijn als ik mijn verhaal kan delen met anderen die ook een nare ervaring ondervinden met KPN !!

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Romaya