Klacht: Hoge eindafrekening

op 14 december 2016 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg een eindafrekening van 838,00 terwijl situatie onveranderd is gebleven.

Gewenste Oplossing:

Dit klopt niet! Weet niet wat te doen en kan dit onmogelijk betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Budget Energie

8 maanden geleden - Geachte klant, Uw klacht heb ik neergelegd bij ons klachtenteam. Zij nemen deze week contact met u op. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 27 juli 2017 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Stiekema,

Deze klacht is onbedoeld open blijven staan op dit forum. Ik zie dat een collega van de klachtenafhandeling contact met je heeft gehad om uit te leggen waar de bijbetaling is ontstaan. Ik hoop dat bij het doorgeven van de meterstanden dit jaar de verassing positief zal zijn!

Alle klachten die gemeld zijn door Carla stiekema