Klacht: Hoge afrerkeningskosten

op 31 juli 2017 over Techem in de categorie Energieleveranciers

Ik heb ook dit jaar weer een hoge rekening gekregen voor de afrekening van de stookkosten.
Ik heb in Maart van dit jaar al 700 betaald en nu kreeg ik weer een rekening van 507. In voorgaande Jaren had ik rekeningen van rond de 150. Het is dus zeker van 2014 naar 2015 zeer explosief gestegen.

Ik woon alleen en heb alleen in de woonkamer de verwarming aanstaan in de winter. In de rest van het huis staat de verwarming nooit aan. Ik douche dagelijks ongeveer vijf minuten. Uiteraard betaal ik via mijn huur al een voorschot aan stookkosten. Ik snap niet waarom ik er zoveel overheen kom terwijl mensen met gezinnen die wel de hele dag thuis zijn en overal stoken gemiddeld rond de 500 euro terugkrijgen.

Ik heb bij diverse instanties aangegeven dat dit niet klopt maar je wordt helaas van het kastje naar de muur gestuurd, niemand kan je helpen. Bij Ymere krijg ik wel de opmerking dat er iets niet klopt maar waar het dan niet klopt weten ze ook niet. Techem is in opdracht van Ymere langsgeweest om de meters te controleren maar die werkte (uiteraard) uitstekend. Ik geloof er echt helemaal niks van maar wat kan je er aan doen? Alles is tegenwoordig zo ingewikkeld dat je zelf helemaal niks meer kan controleren, je hebt als gebruiker dus gewoon maar te slikken en te betalen waar bedrijven als Techem dan weer rijk van worden!

Ik ben tevreden als ik mijn zuurverdiende geld wat ik onterecht heb moeten betalen terugkrijg, maar dat zal er zeker niet inzitten....

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Techem over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Techem in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Techem een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Techem

Heeft op 03 augustus 2017 om 11:26 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Beteetje