Klacht: Hoge afrekening

op 22 januari 2014 over Techem in de categorie Energieleveranciers

wij hebben een woning in de Merendonk kreeg drie jaar geleden een afrekening van 2800.00 bij betalen .
het jaar daarop 1700.00 bij betalen bijna mijn appartement kwijt .
omdat er ook hele hoge kosten bij kwamen van de boitenlurhs incasso bureau .
nu bijna klaar met betalen heb het voor laten komen daar werd opdracht gegeven door de rechter dat het technische rapport op tafel moest komen.
nog steeds niet ontvangen.
wel alles maar betaald met kosten voor twee jaar +- 6500.00 alleen verwarming

wil als nog het technische rapport in zien .
en weten of Boitenlurhs soms ook een dochter onderneming is van Portaal ik heb nu vreselijke schulden bij derden alleen voor de stookkosten hoe kan het dat ik na de rechtszaak niet meer zulke belachelijke hoge afrekeningen heb ontvangen .
beetje vreemd heb na mijn idee de rekening van de vorige bewoners moeten betalen er kwam toen al deurwaarders aan de deur voor de stookkosten van de vorige bewoners dit was toen een bedrag van +-5000 was een huurder

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Techem over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Techem in behandeling genomen

Bericht van Techem

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Oud, Helaas kunnen wij uw vraag niet beantwoorden daar wij niet in dit proces betrokken zijn. Daarbij zijn wij ook niet degene die het incassobureau hebben ingeschakeld. Wij willen u dan ook vriendelijk verzoeken contact op te nemen met Portaal Leiden met uw vragen/klachten. Mocht u toch nog een vraag aan Techem hebben dan kunt u ons bereiken op tel.nr.: 076-5725888 of per mail: klantenservice@techem.nl Met vriendelijke groet, Techem

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Techem een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Techem

Heeft op 23 januari 2014 om 13:51 geantwoord

Graag verwijzen wij u naar de geplaatste reactie op de site.

Alle klachten die gemeld zijn door M Oud