Klacht: Hoezo!! Serieus nemen??

op 24 juli 2017 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nou, sedert + mei 2017, ben ik d reizen diemen binnengestapt
met de vraag of ik met 3 kinderen in september een cruise wil maken.
Adres telefoonno.naam , alle gegevens doorgegeven. Tot op heden geen ene reactie!!!, Gaat het zo bij d reizen???, of acht men mijn vraag niet waardig genoeg??, N.Mau-~asam tel.020-3315941.

Gewenste Oplossing:

hoe dan? Tevreden of O N T E V R E DE N ??

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 25 juli 2017 om 17:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is zeker niet de bedoeling dat we uw reisvraag niet beantwoorden, wij helpen graag iedereen aan de beste reis en aanverwanten. Waar het mis is gegaan kan ik echter niet achterhalen maar ik heb de winkel geïnformeerd en ze gaan u zo snel bellen om alles te kunnen bespreken. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Marijn - Webcare Team D-reizen

Alle klachten die gemeld zijn door N Mau-Asam