Klacht: Hoezo klantgericht

op 13 september 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

Rente termijn opnieuw afsluiten? Halve info, en meer weten? U wordt ergens volgende week terug gebeld zonder tijd of dag, dan weer een n terugbel afspraak en dan maar hopen dat je goed wordt voorgelicht….. Ze willen ze graag klanten kwijt

Heldere volledige informatie, en bellen met afspraak voor tijd en moment dat jij gebeld kan worden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

3 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Natuurlijk wil je vooraf goed zijn voorgelicht als je op het punt staat een nieuwe rente te bepalen. Graag kijk ik hoe ik je verder kan helpen. Wil je de rentevastperiode tussentijds opnieuw instellen, of loopt je rentevastperiode binnenkort af? In dat laatste geval ontvang je drie maanden voor de einddatum van de renteperiode een nieuw rentevoorstel wat je alvast door kunt nemen. Zelf ben ik geen hypotheekadviseur en vandaar kan ik de afspraak ook niet direct voor je inplannen. Wel bel ik je graag om je nog eens met een collega van de afdeling hypotheken in contact te brengen. Als je dat op prijs stelt, hoor ik graag wanneer (op werkdagen) je bereikbaar bent en welk telnr. ik kan bellen. Alvast bedankt! Vriendelijke groeten, Evert-Jan ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Wat wil je nou

3 maanden geleden - Beste Evert-Jan, ik heb het voorstel al binnen inderdaad, maar ik spaar binnen de hypotheek (dat overzicht heb ik niet) en via minstens 2 (zonder tijd en datum) keer teruggebeld moeten worden om dat te krijgen. Dat waardeer niet omdat ik niet zomaar bereikbaar ben. Dus heel graag zou ik teruggebeld op 06 51793407. Ik ben het beste tussen 15-18uur te bereiken. Alvast bedankt. Het gaat om Spaarrekening 481300929, en wat het spaarbedrag per maand wordt met de lage rente van het nieuwe voorstel.

Bericht van ABN AMRO

2 maanden geleden - Beste mevrouw, Vanavond heb ik je heel kort gesproken en werd de verbinding plotseling verbroken. Daarna heb ik nog een paar keer gebeld maar hoorde ik soms helemaal niets of kreeg ik je voicemail. We kunnen je morgen opnieuw tussen 15.00 en 18.00 uur bellen in de hoop dat het goed gaat met de verbinding. Is dat een idee? Zoals mijn collega Evert-Jan wel heeft aangegeven kunnen wij zelf niet direct een afspraak voor je inplannen. In plaats van dat wij je door zullen verbinden met de afdeling hypotheken mag je er ook voor kiezen om direct met hen contact op te nemen via 0900-9210. Net wat je het fijnste vindt. De afdeling Hypotheken is bereikbaar van maandag tm vrijdag tussen 08.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 - 17.30 uur. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

Bericht van ABN AMRO

2 maanden geleden - Beste mevrouw, Vandaag heb ik rond 16.00 uur opnieuw telefonisch contact met je opgenomen. Het toestel ging 2 keer over en daarna werd het stil. We hebben vanaf verschillende toestellen geprobeerd te bellen, maar ik heb het idee dat er misschien iets met je toestelverbinding is. Ben je eventueel nog op een ander telefoonnummer bereikbaar? Anders is het wellicht sneller en makkelijker om zelf direct contact op te nemen met de afdeling Hypotheken. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Wat wil je nou

2 maanden geleden - Ls, Helaas is mijn telefoon niet goed en wordt vandaag teruggestuurd. Ik heb al telefonisch contact gehad met adviseurs uit Amsterdam en ben daar goed geholpen maar in Oss kon ik niet eens een telefonische afspraak krijgen en ook naar de bank komen kon niet. Ze doen ook nog eens niet wat ze beloven. Uw collega Marianne van der Wijk zou dit terug koppelen naar Oss en ik hoop dan ook nooit meer deze wanprestaties mee te maken. Ook en bank is van tevreden klanten afhankelijk en het is dat ik als minima geen hypotheek elders kan laten overnemen, want dan was ik meteen vertrokken bij ABN. Eventuele volgende zaken regel ik voortaan meteen via Amsterdam: met de bank in Oss ben ik klaar. Mvg. L Harsveld

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 19 september 2018 om 12:58 geantwoord

Beste mevrouw,

vervelend dat je telefoon niet goed werkt, dat verklaart wat wij elkaar niet te pakken hebben gekregen.

Ik begrijp dat je inmiddels contact met onze Hypotheekafdeling hebt gehad en hier goed bent geholpen. Heel fijn! Goed dat je je onvrede kenbaar hebt gemaakt en dat mijn collega dit terugkoppelt naar het kantoor in Oss.

Mochten er in de toekomst zaken spelen, dan horen wij het graag. Je kan ons ook bereiken via Facebook, Twitter en Whatsapp (06-13660024).

Elvira
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Wat wil je nou