Klacht: Hoezo klacht opgelost ?

op 02 augustus 2017 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht is nog niet opgelost want de bankrekening bestaat nog.

De klacht is pas opgelost wanneer mijn bankrekening bij ING opgeheven is.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze eindelijk mijn rekening opheffen en ze uit mijn leven verdwijnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 03 augustus 2017 om 18:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond Murkie,

Ik begrijp dat je tegen problemen aanloopt met het opheffen van de Betaalrekening. Dat is vervelend om te horen!

Het opheffen van een rekening kan online geregeld worden via Mijn ING op de volgende manier:
'Alles in Mijn ING' -> Betalen -> Betaalrekening opzeggen.
De opheffing kun je dan met een TAN-code bevestigen.

Heb je geen Mijn ING account? Dan is het mogelijk om de rekening op te laten heffen door langs te gaan bij een ING-kantoor. Neem hiervoor je Betaalpas en geldig legitimatiebewijs mee.

Zou je kunnen aangeven waar je nu op dit moment precies tegenaan loopt bij het opheffen van de rekening?

Groeten,
Sabrina
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door murkie